2009年6月1日星期一

休學中@學生唔易做

老師1連5天休學了,要做回1個學生,
今天起,要好好享受這5天大學生的生活。

返學時間沒這麼早,
可以悠悠閒閒地吃1個豐富的早餐。幸福!




朝9晚5的課堂,並不好受。
午飯後,更是眼睛也撐不下去呢!

課題是老生常談,沒多大興趣,
有時候,走出來進修,或許並不是為了增值,
只是想抖起來,呼吸1點新鮮空氣。




1所環境優美的大學校園,確實有吸引人之處,
原本想在校園好好走1圈,可是今天卻沒太多時間。


當學生的~~~就是心急等放學。
上了6小時冗長沈悶的課後,還是有下場。。。
還有2小時半的日本語課啊,今晚還要測驗呢!

很久很久沒試過做了全日制學生,
原來只坐著聽書,也會很累很累,超累呀!

9 則留言:

supageti 說...

老師以後一定會體諒學生啦 ~ 哈哈 ~~~

lau2tang 說...

以後,見到學生在午飯後舂眼瞓,就要隻眼開隻眼閉喇~

maymay 說...

學校考晒試喇咩?
一日走兩場,唔攰就奇啦!

largeheadboy 說...

其實間中離開一下正常工作崗位都係一件好事,尤其係依家感覺好似去咗郊外咁~

rempei 說...

老師,想勞煩您幫我留意吓中大內的飯堂是那一間公司作承包/管理的。
(一般情況飯堂內的海報、餐牌或門口告示會有寫!)

為答謝您幫忙,我已準備了神秘禮物過你~~~

另外,我想八下你今個月又飛咩?唔係下個月咩???

最後,要加油呀!!!

肥師奶 說...

有空可拿些麫包到湖邊餵魚。

rempei 說...

補充:
老師,咁啱望到就留意吓,絕對唔駛專登揾,唔該!

Ellen老師 說...

意粉~~
做學生時,會體諒老師;做老師時,會體諒學生。

劉鄧~~
我已經1向係隻眼開隻眼閉喇~

maymay~~
學校考試我就唔去進修啦!考試放早呀!
一日上了8個半鐘課,真係好攰!

Ellen老師 說...

大頭~~
中大及教院係我至愛進修的地方!

薯仔~~
收到!

肥師奶~~
邊得閒餵魚!不過會找1天好好走1圈這校園。