2009年6月2日星期二

休學中@偷閒加油站

休學第2天。。。。。人已經變得懶洋洋了。
為了要吃這1頓豐富的早餐,
即使要遲到10分鐘,也1於少理啊!


原來大學站的中央口,係咁靚,咁有時代感的。
每天,都只是西口或東口走向校園,完全無留意。
其實,只不過是第2天啫,又怎會是【每天】呢!


1分鐘是遲,10分鐘也是遲,跑上山好辛苦呀!未攪


經過昨天的教訓,精神食糧是絕對不可能缺少的。


早上的課堂,輕輕鬆鬆又過去,
老師更提早15分鐘放學,實在太好了。

搭1個站去跟大埔友吃午飯,
第1次平日去大埔街市,與假日天淵之別。
雖然匆匆相聚個多小時,但食得及傾得開心啊!


放課後,去了智源打書釘!怎會無收獲呢!

6 則留言:

supageti 說...

唔係化?一路上堂一路食野牙?哈哈 ~~~

娜娜 說...

買得好開心喎,攪到我好想去.

largeheadboy 說...

智源咁多好嘢執呀?
我禮拜日喺外面經過無上去呀~

maymay 說...

老師:
上堂食野!要罰抄))))))))

歐巴桑 說...

把雨傘...呀...是那本"雜誌"
我也買了呢~呵呵

Ellen老師 說...

意粉姨& maymay姨~~
時代唔同了,一路上堂,可以一路食野!

lala~~
智源日元率最低,我有學生証有9折,真係買得好開心呀!

大頭~~
禮拜日好彩你無去!日曜日係定休日

歐歐~~
雨傘+雜誌。。不論價錢及贈品,確實好吸引。
我最鍾意買D有好多野送的雜誌~~