2009年6月28日星期日

做咩呀!

呢套戲究竟想掂呀?
都係瘦身男女,孤男寡女,功夫熊貓.....啱我!

9 則留言:

supageti 說...

唔係嘛?依套我都想睇嫁 ~~~

lau2tang 說...

今日報紙先講,譚校長陪個仔睇呢套戲,中途瞓咗兩轉。

ROY 說...

咁小浩然睇唔睇得明先?

Ellen老師 說...

意粉姨~~
簡直覺得睇緊日本D超人、5星戰隊!

劉鄧~~
好彩尋日瞓得夠,無瞓著!

萊~~
無小浩然份喎!

maymay 說...

老師又去人多嘅地方散播豬流感~^o^

largeheadboy 說...

我睇過第一集,ok 個喎~

肥師奶 說...

可能只有港、日、台才合你口味。

小彭 說...

有日想睇戲, 揀左番生侏羅館2, 咩都唔使諗.

Ellen老師 說...

maymay~~
人傳我,我傳人,嘻嘻!

大頭~~
根本唔可以用ok兩個字形容。

肥師奶~~
果然知我者莫若你。

小彭~~
番生侏羅館2...應該好過金剛。