2009年6月25日星期四

病氣

要自我隔離7日嗎?

16 則留言:

肥師奶 說...

早日康復!!如有了豬流感抗體,記得通知聲,又或等大家一齊分享你的抗體。

maymay 說...

有冇發燒呀?唔好周圍去喇,响屋企休息下先啦~~

supageti 說...

咁大劑?一於唔好番學喇!

好好保重!

肥師奶 說...

我致電給你都係問候你,無什麼大事。

Ellen老師 說...

昨晚,都唔知食錯咩,已開始肚屙。
今朝原本想唔返學,點知陰錯陽差返去後話彈性時間放工,之後10時多返到屋企大昏迷。
下午,去看醫生爺爺醫肚屙,點知發燒,唔係化。醫生爺爺即刻寫紙叫我聽日未返學喎!

紅米奇 說...

take care ar, 多休息乖乖食葯會快D的
係屋企瞓覺就真係似自我隔離 ~

ROY 說...

肚痾+發燒? 好似好嚴重咁喎......
好好晌屋企抖番三五七日喇~

lau2tang 說...

呢排食得好嘢多肥膩得濟啦~
又或者係曬得多,熱毒作怪啦~
又或者係財多身子......
唔緊要,老師咁後生,休息一兩日就會好架喇~

maymay 說...

記得响屋企都要戴口罩呀~~

largeheadboy 說...

快啲好返呀!要放暑假喇!

Ellen老師 說...

紅米奇~~
thanks。。尋日至今日真係瞓得勁多呀!

萊~~
從頭至尾以為只是食錯野肚屙,點知會發燒啫!

劉鄧~~
其實日日都好精神,尋日1返到屋企無咩做,未瞓囉!只係唔想食野囉!

maymay~~
响屋企都要戴口罩,唔係化!

大頭~~
我都好驚入境被隔離!

rempei 說...

打支針快D好嘛~~

supageti 說...

顧住惹到妹妹 ~~~

Ellen老師 說...

薯嘜~~
我都想打針,今次e生爺爺無叫我打針喎!

意粉~~
妹妹今星期搭飛機外遊呀!妹妹返來都可能要隔離!

maymay 說...

今日好番d未?聽日打唔打到波呀?

Ellen老師 說...

其實2日都好精神,聽日唔打波住啦!