2009年8月5日星期三

蕩蕩悠悠的1天

來了台北3天,行程沒甚麼,每天卻十分之累。
今天決定暫停1天游泳,可是小浩然仍要上課去。
看見他嗎~~~~~~~~


游泳後,又是返回酒店休息。
中午,跟小浩然吃了鍋貼、水餃及酸辣湯。


下午,便帶他上繪畫班。
可是,1下車便下著滂沱大雨啊!


意粉姨~~~小浩然話要寄信給你啊!




我問小浩然~~天空用了甚麼顏色?
他答我~~是冷色!
すごい。。。。


放課後,小浩然去了舊朋友仔家聚一聚。
我就趁機去逛街,還吃了美味炒米粉。


飯後,去了不能不逛的地方。

10 則留言:

maymay 說...

唔好成日用餃子呀、酸辣湯呀、鹵水豆腐引人啦,會流口水架~~~

我要日劇呀)))))))))
我要木村呀)))))))))

supageti 說...

小浩然應該係想講:藍色!

聽講酒井法子攜子失左蹤,有啲衰人晌網上散播謠言話佢晌摩周湖投湖自殺,希望佢地母子平安!

supageti 說...

幫我 kiss kiss 小浩然吖!嘻嘻!

largeheadboy 說...

我覺得坐喺池邊嘅係小浩然~
我 buy 炒米粉呀!

Ellen老師 說...

maymay~~
來到台灣梗係要食台式料理啦!餃子呀、酸辣湯呀.....好味!

木村さん有新劇嗎?

Ellen老師 說...

意粉姨~~
小浩然係講:凍色呀!應該係老師用來比喻!

酒井法子單新聞,我係電視都到呀!好突然呀!

當你收到小浩然封信點只要kiss佢!


帥哥~~
炒米粉真係好好味!來台必吃。

maymay 說...

我唔知木村有乜新劇,淨係知我唔鍾意Mr. Brain囉~

肥師奶 說...

肯寄信給朋友的情況實在難得,時下寄信,多數去稅局,交雜費,或參加抽獎......

rempei 說...

光華數碼天地是否就是以往的光華商場?

Ellen老師 說...

maymay~~
今期竟然買了古裝戲!

肥師奶~~
去郵局寄信真係幾好玩!

rempei~~
全中