2009年8月27日星期四

高山宿泊

高山不算是個繁盛城市,相反是個樸素寧靜的下町。
當初1心想選擇經濟實惠的,最好還是駅前的ホテル。

後來在jalan搜尋到スパホテルアルピナ飛騨高山
ホテル今年3月才開幕,外型很簇新。
還有大浴場、露天風呂、房間寬闊。駅前徒步3分鐘。
可是,房價並不便宜,同地區來說是高價了。
即使利用ポイント予約,1泊シングル也要¥7900。
最後,我還是選了它,朝食付き2連泊。




入住這間酒店,除了感覺不錯外。最吸引我是~~
豐富的入住禮物;高山郵便局在酒店對面馬路;
還有,無料高速インタ一ネット。。。

有機會再到高山,我也會再選擇它入住。




同場加映追伸北陸信州自然文化夏の旅
★ 第四話 ★ 最美麗的白川鄉

10 則留言:

lau2tang 說...

呢間超掂喎~
係貴咗啲囉~

ROY 說...

7,900yen都可接受啦~
仲要係新開添喎~

Ellen老師 說...

原價唔止¥7900啦!
嗯~~出得黎玩,豁出去啦!

largeheadboy 說...

個樣好企理吖~
瞓咁大張床好開心架!

supageti 說...

依間有浴室喇啩?

Ellen老師 說...

帥哥~~
呢酒店直情~~~掂啦!
瞓咁大張床唔只開心,仲唔駛同人爭熄灯添!

意粉姨~~
依間有浴室,但我無用囉!

maymay 說...

我又要住呢間~~~

Ellen老師 說...

我都超鐘意呢間,間房好大,好光猛,好開揚,好舒服,無揀錯!

小彭 說...

嘩, 有野送, 我鐘意呀!

Ellen老師 說...

係呀~~
個禮物好豐富,有飲,有食,有用,都好名貴。