2009年8月10日星期一

豪雨天的日子

雖然今晨氣象局已解除【莫拉克】海上及陸上警報,
可是它帶來的連場豪雨,幾乎把半個台灣淹沒了。

從新聞報導中,台東多個山區地區被豪雨淹沒,
看著1所大飯店倒塌下來,不得不觸目驚心。

這兩天,台中也受牽連,日夜不停下著超大豪雨,
颱風天,我們並沒有出外,沒有甚麼節目,只有~~
食野,瞓覺,上網,看書,看電視,SMS傾計.....

今晚,婆婆弄了新竹炒米粉,還有貢丸湯。好味!

6 則留言:

supageti 說...

啱啱睇左啲台灣災情新聞片,鼻有啲酸 ~~

rempei 說...

新聞報導廣泛地方出現泥石流,好得人驚!
我想您或要再計畫回程路線,一切小心為上啊!

largeheadboy 說...

唔得喇,又出新竹炒米粉,我要去台灣呀!
不過要遲吓先~

maymay 說...

諗唔到莫拉克會勁成咁,台東受災情況好似地震海嘯,真慘!

俾你引到我都要炒番碟米粉食下至得呀~~

lau2tang 說...

老師你幾時返呀?
好掛住你啊~

Ellen老師 說...

意粉姨~~
八八水災的確好嚴重啊!看著整憧房子被洪水沖走,很多地區家破人亡啊!

薯嘜~~
我地沒受影响,大家放心吧!

帥哥~~
去台灣啦!等你!

maymay~~
就係因為無諗過咁強勁,所以鬆懈下來了,沒有防備,才有這麼嚴重!

炒米粉要用新竹米粉先好味!

團長~~
假期很快便結束了!等我!