2009年8月26日星期三

金沢宿泊

友達大力推廌下,在加賀の湧泉ド一ミ一イン2連泊。
酒店離金沢駅很近,帶著行李走著,尚可接受。

酒店房間尚算整潔,因房內只有御手洗,
並沒有おふろ,所以要到大浴場去。
大浴場附有露天風呂,還有洗濯機。

酒店是朝食付き,食品種類很多,味道也不錯呢!
利用jalanポイント予約,1泊シングル¥5000。



同場加映追伸北陸信州自然文化夏の旅
★ 第三話 ★ 城下町金沢の魅力

11 則留言:

lau2tang 說...

咦!上次我住Dormy Inn,雖然無浴缸,但係有一個淋浴間,咁老師你住呢間有無呢?

Ellen老師 說...

ありません。

largeheadboy 說...

我好想住呢間啊!

supageti 說...

ホテル無浴室都幾特別喎。:P

maymay 說...

其實咁樣唔係幾好喎,唔係人人都鍾意去大浴場沖涼加嘛~~

lau2tang 說...

我要為呢間酒店平反,我住嗰次,係有一個淋浴間的,詳情請看這裏:-
http://lau2tang082007.blogspot.com/2007/08/day8.html

Ellen老師 說...

帥哥~~
咁搬去囉!1泊¥5000之嘛!^^

意粉~~
我都係第1次遇上,嗯!大開眼界ね。

maymay~~
咁又係!好彩我ok啫!

團長~~
我個間的確係無おふろ。

Ellen老師 說...

仲有~~呢間ホテル樣樣都可以接受!
可惜,インタ一ネット超慢ね!

lau2tang 說...

係啦~
インタ一ネット呢樣最要緊,其他嘢幾好都無用。

rempei 說...

我上次往都係有浴室個喎,係咪單人店平D所以咁樣呢?????

Ellen老師 說...

房間有無おふろ都無所謂啦!我鍾意浴場多D!