2009年8月15日星期六

回家了

15天北陸信州自然文化夏の旅,
還有,14天台灣仲夏物語。


伴著老師走了差不多1個月的kitty,
也是時候滿載而歸,功成身退了!


雖然心仍在飛,老師還是要回家去了!

13 則留言:

supageti 說...

お帰りなさい、先生。^^

rempei 說...

真巧,太座亦有相同款式的LeSportsac袋一個~~
那是盛載著給好友們歡欣的物事嗎?(點解我會這樣子想?我真是衰貪心,哈哈!我以前唔係咁o架?是被寵壞嗎?)

anyway,welcome back!!!

lau2tang 說...

昨午練習後食晏,啲人係咁提起你,老師幾時歸隊呢?

ROY 說...

去左成個月都仲想飛......

好多人都好掛住喎~

小妹 說...

老師行李只有兩件? 有點兒不相信呢... 有無收起一d先? ^^

肥師奶 說...

我知點解咁少行李,其它已寄走晒了。下次最好寫不同的收包裹地址,咁樣與眾樂,大家歡喜。

小彭 說...

お帰り。又日本又台灣, 唔超重都奇啦!

maymay 說...

老師呀老師,淨係送飯素俾薯嘜得架喇,佢好鍾意架,哈哈~~

Ellen老師 說...

意粉姨~~
老師心仍在飛呀!

薯嘜~~
個袋係機場買,做特價幾第呀!
點解唔期待係kitty盛載著給好友們歡欣的事物呢?

團長~~
老師隨時歸隊啦!

萊~~
係好多人都好掛住........老師的手信。

Ellen老師 說...

小妹~~
太了解老師了,我的行李還有3箱在家中,哈哈。

肥師奶~~
咁下次記住早D比地址我。

堂主~~
係超級重呀!

maymay~~
今次的手信呢.......嗯!有點特別!

supageti 說...

你班馬騮唔好成日玩偷相偷句呀吓 ~~ 哈哈 ~~

largeheadboy 說...

好耐冇見 kitty 喇!

Ellen老師 說...

意粉姨~~
好野!大家來分享下啫!

帥哥~~
掛住kitty呀!