2009年8月4日星期二

又是下雨天

今天,不停下著雨,在酒店吃過早餐後。。
小浩然又要上游泳班;老師繼續努力再來回游十次。


游泳班放課後,便到了京華城的Baby Boss。。。
哇!好多人!上幾次來都沒多人的,
連香港旅行團都來玩,唔係化~~~~~

講到排隊,香港人跟大陸人1樣討厭,
要唔要爭先霸位呀!玩遲些會蝕本咩!


小浩然當了太空人、油站服務員、電力公司修理員、
化石發掘員、飛機師、食品調查員、貨櫃員.......
又做過義美餅乾。。。


今晚,吃了鼎泰豐~~~
每人1籠小籠包,再加酸辣湯和餃子,好味!

9 則留言:

ROY 說...

一次過打咁多份工,支力死人咩~

小浩然橙色果件衫扮乜架?

largeheadboy 說...

尋晚飛機餐有得揀鼎泰豐,不過最後我都係揀咗日式,因為有龍蝦~

Ellen老師 說...

萊~~
小浩然橙色果件衫係扮~~乖乖
當1個食物調查員。

帥哥~~
吃鼎泰豐,還是來台北就好啦!

supageti 說...

小浩然梗係排隊排都攰晒嘞 ~~

小彭 說...

老師mm趕走hida牛, 又來小籠包, 又要努力囉喎...

大雄 說...

那個baby boss係咪即係A貨kidzania黎架?收費貴唔貴架?我研究過日本kidzania,果個實在係子女玩得開心,父母要...(接受到)比得開心先至得果隻...

肥師奶 說...

加油!!出晒d脂肪,咁就好fit嘞!!
嗰個basyboss有冇大人裝?

maymay 說...

老師明天要游夠20個池至得呀~~

Ellen老師 說...

意粉姨~~
咁又無排隊排到攰呀!呢個玩唔到就玩第2個啦!
反正他都玩過晒!

堂主~~
小籠包好難抗拒耶。

大雄~~
全中啦!係Baby Boss門口有貼張poster話香港蘋果報和Pace本台北旅遊書有介紹。可能係咁多左好多香港人去,還有永X及縱X遊旅行團,唔係化!
呢個都算係~~從前幾$$$,我唔記得。今次我地買全日票,1個小人$900台幣,但2個大人免費。
帶仔仔去玩呀?

肥師奶~~
有無大人裝都無用,我無興趣!

maymay~~
20個池。。。小時候就得!