2008年10月30日星期四

20萬元換來20萬分疲累

20萬港元~~~說多不多,說少不少。
偏偏為了這筆款項,纏繞了學校幾個年頭。
說到底~~~
都是那些有錢人錢多,而且食飽飯無乜野做。

幾年前,有錢人慶起想捐20萬比總局辦圖書館,
於是,各屬下小學紛紛寫計劃書上總局申請。
幾年前,我校早已中標,可惜,1場遊戲之下,
有錢人唔知點解,將捐款比左另外1間學校。
1心以為遊戲就此結束,可是~~~~
1年多前有錢人又話捐餞比我們。

我們的圖書館早已建設完善,利用這20萬,
建了閱讀長廊,館內翻新,重建館門口。

裝修工程纏繞多時,延期交吉.....
有錢人又嫌三嫌四~~~不是嫌中央圖書館唔好聽,
就是嫌圖書館個門口開得唔好.....
總之,問題1大籮。
圖書主任氣得~~~不如換埋圖書主任啦!

當以為1切排除萬難,結果又來~~~
為了有錢人擇日剪綵,又煩繞我們。

老實說~~
她給我們20萬,我們付出20萬分力,
這個星期,不但老師,還有學生們,
每天披星戴月上班上學,日日佈置,練習表演。

最激氣還是那些自命為學校服務的家長義工,
無無謂謂的爭執,無事搵事來攪,越幫越忙~~~

今天累得要命,上午上課,下午執家長爛攤子,
都唔點解成日咁長,偏偏要4,5點先來剪綵,
攪了1天,勞民又傷財,下次唔好再攪,好嗎?

曾被嫌棄的圖書館大門口





閱讀長廊



翻新的圖書館



總局鄭重聲明~~不准任何人觸摸的碑紀
圖書館主任揚言,會事後拆掉它




執家長爛攤子~~~改裝後的樓梯



這件事後~~老師才知道潘迪生太太叫咩名

10 則留言:

匿名 說...

好靚!終於完工,有冇樓梯改裝前和後的相比較吓,有証有據更表逹得生動啊!

匿名 說...

圖書館內的書櫃好似少了。另外圖四顯示放了塊板,咁原本書櫃呢?

Ellen老師 說...

樓梯改裝前~~~咁樣衰,邊有心情影相呀!
改裝後的相~~~應該有,好post出來!

Ellen老師 說...

書櫃應無セ少!原本塊碑紀個位,有塊大壁報板,總上頭話要拆左去放碑喎!下面排書櫃全部讓路啦!

匿名 說...

我估唔到有錢人對小學裏的一所設施亦唔放過命名機會!那每層的男廁及女廁都可以向富豪們進行招募喎~~

我都係比較尊敬這些捐錢後堅持不出名的無名士!

largeheadboy 說...

咁搞法,其實唔要佢嘅錢好過~~

我都覺得,乜都加上個捐款人個名呢種做法好醜怪。

supageti 說...

原來捐廿個就可以搞到咁大陣障 ~ 呵呵 ~

我其實好憎依家啲教育機構用捐款人個名命名依樣果樣,俗氣、無 character 又銅臭,我讀既中學都係某有錢人捐錢起,奉有大 function 都會請佢黎做嘉賓,校長聲聲叫佢做大恩人,但我地反叛性強,好唔鍾意見到佢,好彩果時唔係好興出賣冠名權唧。

maymay 說...

捐個區區廿萬,仲咁高調,不知所謂,唔會尊重呢d人呀!

lau2tang 說...

老師,
你我任職本地志願機構,呢種情景都應該見唔少,激氣都無用。
我公司的總部高層最新攪作,打算用每間85萬元的工程費為18間中學粉飾正門大堂,大堂靚唔靚同教學質素大纜都扯唔埋,你話係咪勞民偒財呢?

Ellen老師 說...

老實說~~
老師無激氣!食得鹹魚抵得喝!做得呢類機構都預左啦!