2008年10月31日星期五

哈佬喂

學校舉行【哈佬喂】扮野大賽,同學互相投票下,
你估3C班邊個得獎?
看看各位眼光會否跟小朋友1樣~~~~




今日巫婆,魔鬼....齊齊上課,


下午就開party,好開心啊!

7 則留言:

匿名 說...

我擇黃色裝甲那位哥哥,型像夠哂鬼秘!嘻嘻!

largeheadboy 說...

我擇攞住支叉嗰位小妹妹!^t^

匿名 說...

我都投黃色果位, 因其他果d比較普通, 通街都見到

maymay 說...

我都揀粉紅帽巫婆妹妹,頂帽做得好靚,
不過我覺得個個都久左面部化粧囉,都冇個鬼樣嘅!

匿名 說...

我和kiu揀警察,貪佢有面部化粧。黑黑哋衫,都應景。

匿名 說...

我估黃色甲虫奇俠

Ellen老師 說...

得確是那位~~~~裝甲機械人 ^^