2008年10月26日星期日

給肥師奶的~~

有幸遇上您,是神的安排。
擁有阿Q精神的老師,
會天天裏笑得開口,
謝謝您!

14 則留言:

匿名 說...

保重啦!要早瞓才靚女!祝今天一切順利!大家考試合格,唔止......要dist.肥師奶(唔知點解用名稱要我入網址,我邊到揾個俾佢)

匿名 說...

(又現到形嘞!)遇上你也是我有幸,也是我女兒的福氣。小事何足掛齒,你開句口,我相信好多人會爭住做,即管吩咐啦!

Ellen老師 說...

要度過今天談何容易!
是否一切順利,老師還是選擇繼續阿Q精神,不聞不問不理不說,就好了!
都係個句~~~謝謝~~~

匿名 說...

電話都close了,忙得很啊!

Ellen老師 說...

要做到不聞不問不理不說~~~~

Ellen老師 說...

你個咩鬼網址呀?

匿名 說...

我都無網址,但又要打,咪是但打個囉,其實都好煩!如果唔係要匿名,我又唔想。

supageti 說...

Option 1:沒有網址既朋友用匿名,但係結尾留名;

Option 2:老師試下將留言 window 改為整頁式或者內嵌式。

匿名 說...

第一個建議用咗,不過感覺怪怪的,似乎以後匿名就等於肥師奶,有d樣衰(雖然都唔係「好樣」!)
第二個提議不錯,但我的留言版彈出時只有14cmx19cm,而開啓「整頁模式」個符號反白咗,好似無得郁!
p.s.以前都唔駛入網址咁多花款,係咪網主set咗d嘢先會咁?!

Ellen老師 說...

set「整頁模式」係老師,唔係你呀!

匿名 說...

快d set過啦!

supageti 說...

原來係網址度㩒一下 space 就得喇。^^

supageti 說...

係「扌禁」一下 space 呀~

匿名 說...

test!sucess!!THANKS!