2008年10月8日星期三

看蕉

14 則留言:

lau2tang 說...

咁細就成條蕉放入口?!

Ellen老師 說...

實在太貪食啦~~

largeheadboy 說...

我學號係蕉 yon ban~~

呢個秋天日曆好靚啊!

Ellen老師 說...

秋天來了!
老師要換季兼換日曆呀!

大頭叔D日本好似得得地喎!

largeheadboy 說...

有冇搞錯呀
點解越嚟越靚架?

maymay 說...

老師愈大愈靚女喎~~
妹妹都返左黎,好熱鬧呀!

Ellen老師 說...

大頭叔有冇搞錯呀~~

supageti 說...

係啦,成日亂 up 野 ~ (等我都黎搞下事先)

匿名 說...

意見一:
個local女仔換咗馬尾妹,仲有珍珠耳環,似小小嘞!
意見二:過了半歲,食蕉ok,不過士多啤梨,遲d先,較易敏感。

Ellen老師 說...

大頭叔都唔係第1次亂 up 野 ~

肥師奶~~幾時high tea好,返工好鬼悶呀!

largeheadboy 說...

我話老師越嚟越靚都有亂 up 野咩~~ ^t^

Ellen老師 說...

老師見到大頭叔講呢句話時,陰陰咀奸笑喎~~~

匿名 說...

好可愛呀, 香蕉最佳配搭是奶,我最鍾意.

匿名 說...

我阿仔唔鍾意食蕉.....
最鍾意係紅蘿蔔同南瓜~