2008年10月11日星期六

又度過一天

禮拜6,原本打羽毛波,還是決定返學校1趟,
果然有麻煩事發生,掃巴星好想快D過去啦!

匆匆再赴約午膳,哇~~地點1改再改,
走到了尖咀不准拍照料理店~~~KICHI


食品尚不錯,唯獨食店店員態度實在太cool
1句~~~【你無早D講】!實在太厲害及佩服,
簡直無睇劉德華~~~強呀!

我們食完也不敢久留,轉戰史路比,
哇~~~又遇上---彭彭堂主。

史路比都十分好坐,講下講下又幾個鐘!

12 則留言:

largeheadboy 說...

今日傾得好開心好盡情呀!

謝謝老師每次都加以報道畀我地得閒重溫吓~~

匿名 說...

好榮幸見到堂主呀!! 你地坐到幾點呀?

p.s.有粒錯字~

Ellen老師 說...

車~~梗有錯字!大家明未得啦!駛唔駛咁認真呀!哈哈!

匿名 說...

點解無人問我攞簽名o架, 嗚~
我地五點幾走啦!

匿名 說...

我地都坐到差唔多五點呀~

睇嚟要幫彭彭堂接多啲商場騷谷吓人氣先!

匿名 說...

第一次見到堂主好緊張嘛, 勁心跳仲邊醒起簽名丫~

晌開飯dotcom寫左篇食評, 唔知會唔會登呢?

Ellen老師 說...

哎喲~~應該影張相拎去信和炒啦!

匿名 說...

老師,咁我發喇!因為我影左2張,見你咁想要,不如賣俾你先喇~~

maymay 說...

做老師唔可以講個....車....字架喎~~

今日開心指數99分,打波、午飯、吹水、打邊爐,果一分扣左响[吉]幾位侍應姐姐度!

Ellen老師 說...

點解唔講得~~車~~呀!粗口咩?

匿名 說...

話唔返又返咗,三心兩意咗就惹來一肚氣?

匿名 說...

另一問題請教:一般拍攝像素調節到640x480/1600x1200/2048x1536. 如選3264x2448,會否太大?