2008年10月27日星期一

大家有興趣嗎?





歷史地理~~~意粉姨
體育新知~~~萊爸
旅遊攻略~~~劉鄧
花期情報~~~大頭叔
動漫娛樂~~~亞明
飲食文化~~~maymay
日經產業~~~薯嘜
消閑時尚~~~老師

這個組合,有無機會嬴取機票兼獎金呢!

11 則留言:

largeheadboy 說...

嘩!我唔貪心,剩係攞冠軍就得架喇!
咁快啲報名喇~~

largeheadboy 說...

係呀,capenters 好好多~~

匿名 說...

掂啦! d yen 咁高
嬴翻d幫補下嘛

匿名 說...

唔知讀緊工聯會計唔計呢?

supageti 說...

留番俾你地啲後生玩啦,哈哈 ~

lau2tang 說...

我邊得架~
叫前日遊專家搞掂佢啦~
最好獎品有日本奶粉送~

Ellen老師 說...

大頭叔~~
參加得梗係要攞冠軍啦!

紅米奇~~
我想嬴張機票多D!嘻嘻!

薯嘜~~
讀咩都得,我幾想叫埋我日文老師參加。

意粉姨~~
無你歷史文化遺產個part唔得喎!

劉鄧~~
【前日遊專家】我驚佢疏於備課兼久休,答唔到日遊問題喎。【前日遊專家】最好負責搶答~~生活題。

maymay 說...

我淨係識彈d野唔好食,聽輸都得啦!

supageti 說...

我就話萊少 + 劉鄧 + 老師三人組已經夠赢,哈哈 ~

匿名 說...

依個我上年玩過啦,唔好玩既......

匿名 說...

趁後生參加都好嘅,報名章程提到「2008日中青少年友好交流年」。老師,看清楚「青少年」三個字未,唔好等太待......又或等響應「20xx年日中老年人好友交流年」參加都得。ha......