2008年10月1日星期三

羽毛波重出江湖


隨著北京奧運閉幕,
乘著慶祝中華人民共和國成立59周年,
各位隊友又再次齊集主場。。。。九龍公園
今次多添了1位隊友加入,令戰情更加激烈。

不知是否因為大家疏於勤練,
大家作戰力指數有點下降。
各位隊友竟變相。。。。日遊茶會!

羽毛波大賽後,1行5人走到伊呂波午飯。
老師有點罪惡感,昨晚才吃過燒肉呢!


點了5份伊呂波定食,其中2份加大,
滿桌食物,有點溫泉旅館部屋食感覺。




飯後送上雪糕,雲尼拿味加上有1點鹹鹹,都好特別!


回家路上,又心思思鑽上了蕃茄書屋,
今天是公假日,書店裏有很多日本人。
同場特別謝謝。。。。薯嘜
未去日遊,先有手信收啦!

10 則留言:

匿名 說...

你是否星期日去呢? 又是鹹味雪糕, 查實佢究竟有幾多種味的雪糕, 日日食燒肉何罪之有 ^^

maymay 說...

連吃兩餐燒肉,唔怪得今日見妳乜圓乜潤啦,哈哈!
今日d人都唔係打波嘅!>_<

largeheadboy 說...

一如以往咁快手啊!

係喇,今日啲人都唔係打波嘅!^p^

打完波好攰
返到屋企攤在梳化上瞓咗半個鐘。

Ellen老師 說...

紅米奇~~
我地係今日國慶去伊呂波呀!
個侍應生話今日雪糕得1款喎!

maymay~~
你無去大埔咩?
老師會努力打波減肥!

大頭叔~~
唔知邊個唔係打波先呢下?

匿名 說...

真係年紀大左,打果幾下就成身散哂~~

p.s.老師,小小心意啫,希望您啱食又啱用啦!

lau2tang 說...

個午餐好壯觀喎~
我無得去, 蝕咗添~
好彩有薯嘜份禮物補數,謝謝!

largeheadboy 說...

係呢,唔知邊個又遲大到呢?

再次多謝薯嘜咁有心先~~

maymay 說...

我今晚有去大埔食飯呀,仲吃埋甜品先添~

我都多謝薯嘜!^_^

匿名 說...

咦, 我個日又係晌tst開左個日遊解說會喎!

Ellen老師 說...

薯嘜~~
咁要打多D呀!

劉鄧~~
下次再食餐勁!

大頭叔~~
你話人呀!

maymay~~
幾時再去大埔食呀!

小彭~~
早知1齊開茶會!