2008年10月4日星期六

日遊茶會

繼羽毛波大戰之後,今天隊友召開緊急日遊茶會。


同場有久休還未復出【前】旅遊專家伉儷及B朗出席。


食物水準及款式不錯,更有無敵大海景!



8 則留言:

largeheadboy 說...

我今晚淨係食咗半舊橙
好飽好飽!

唔知下次見 b 朗佢又重咗幾多呢?

supageti 說...

有人明明話唔會點食野個喎 ~

匿名 說...

最終都講惦數?

匿名 說...

哎呀...b朗個頭"歪"左.....

lau2tang 說...

昨晚我無再食過嘢~
呢度又真係幾好坐~
六個人中,我估最開心就係B朗同帥哥。
呀~仲有嗰個曼聯粉絲侍應。

Ellen老師 說...

大頭~~
好似有人話要散場前要食多碗麵呀!

意粉~~
有野食,好難唔食呀!

薯嘜~~
1定唔會講惦數啦!

萊爸~~
b朗影得かわいい

劉鄧~~
以前b朗多D出來比大頭帥哥湊!

largeheadboy 說...

我一直餓到今日下晝先至出街食下午茶餐~~

係喇,以後打波就帶埋 b 朗出嚟由我負責揍 喇!

maymay 說...

你地就好啦,難為我淨係食藥咋!
仲未講掂數,即係又要吃多幾餐先傾得掂囉~~