2009年2月3日星期二

010209十分幸福鐵道旅







































~~~~


這天1大清早,我們遇上了旅程最大的考驗。
坐著台鐵區間車,多走了鶯歌、桃園和松山~~

走到了瑞芳,平溪小火車卻偏偏已離我們而去。
風馳電掣的計程車司機,把我們送到疑似【溫泉街】

走在鐵道上,聽著火車響號聲,又趕快跑離路軌。
沒有這麼近,那麼遠,走在火車前頭,感覺很奇妙呀!

老街沒有都市的喧囂,有著小鎮質樸率真;
歷史的街道上,漫天冉冉而來幸福的天燈呀~~
突然間,感覺得這裏離天空是最近最近的地方!

中午,你想放天燈時,我卻不願;
夜裏,我想放天燈時,你又不好。
來自天上的天燈小故事,似乎跟我說不上緣份了!

可是,這天我也十分幸福啊。。。。。

8 則留言:

匿名 說...

阿蘇早幾日有集又係去左放孔明燈呀~

Ellen老師 說...

比亞蘇講過都唔掂呀!

largeheadboy 說...

冇得聽波兒有啲唔慣添!
不過依家呢首好舒服

真係同北海道帶広的幸福站好似
但好似有啲台式濫情啊

咁你地即係日頭定夜晚放天燈呀?

匿名 說...

睇落都去左好多地方,台北野食啱口味嗎?

Ellen老師 說...

帥哥~~
換隻國語歌配合台灣遊記嘛!

沒去過北海道帶広的幸福站,唔識比較呀!
菁桐==>平溪==>十分~~呢個行程幾好走喎!

台式濫情?係咩?

日頭定夜晚放天燈?嗯~~~講左啦!明白的人自然就會明白!

紅米奇~~
的確走左好多地方呀!
去台北其中1個目的,就係食野嘛!

supageti 說...

尋晚睇番啲相,都由心笑出黎 ~ ^^

我鍾意依度多過九份,但係交通真係好惡搞 ~

maymay 說...

好惡搞,即係我唔會搞得掂啦~>_<

Ellen老師 說...

意粉~~
唔知點解,旅程中有些片段總是在腦海裡重覆又重覆的出現的!

maymay~~
老師都好鍾意依度,交通都唔係咁惡搞,至少溝通到啦!