2009年2月22日星期日

1周雜想



19 則留言:

lau2tang 說...

老師忽然很感性啊~
去吧~就短短地飛一次吧!

匿名 說...

去立山黑部吧,嘻嘻~~~

匿名 說...

ellen係今次咪同我一齊去~

匿名 說...

ellen今次係咪同我一齊去~

Ellen老師 說...

うん、まだ決めていないよ。

maymay 說...

啱啱至返黎無耐咋喎,玩創個心喇老師~~

匿名 說...

30/4收幾點呀?

行こう!行こう!行こう!行こう!行こう!行こう!行こう!行こう!行こう!行こう!

largeheadboy 說...

我今日突然之間諗,同老師一齊去都應該好好玩喎!

福丸旅館借我睇可以嗎?

supageti 說...

老師唔玩個心都創嫁啦,其實我地有邊個唔係吖?哈哈 ~~

匿名 說...

今個禮拜有無得見妹妹呀?

匿名 說...

老師係咪未諗好要去幾多次呀! ^^

Ellen老師 說...

maymay~~
老師等待放暑假啦!

萊B爸~~
30/4放幾點都無關係啦!今星期六有想過帶妹妹去打波,哈哈!

Ellen老師 說...

意粉姨~~
上星期,工作超忙,唔知點解突然好想吃蚵仔麵線,好想逛1次誠品。。。。

匿名 說...

咁會唔會帶埋妹妹食飯呀?
b朗要date阿妹妹喎~

lau2tang 說...

老師,
輪到我地中獎喇~
出年四月到我地要外評喇,今朝老闆同我講時,我第一時間就諗,死!即係明年四月未必飛得添~

Ellen老師 說...

小彭~~
老師期望每個假期飛1次啫!

萊B~~
妹妹逢星期六下午都要去飲茶食點心喎!

劉鄧~~
出年四月啫,有排啦!飛幾次都未到啦!
老師還有2個星期就殺到埋身啦!

匿名 說...

咁即係只帶妹妹黎球場之後就走喇?

lau2tang 說...

老師,
我來打吓氣先~

Ellen老師 說...

帶妹妹去球場好唔好呢?