2009年2月25日星期三

益力多工場見學

3年C組 + 3年D組同學,今日到益力多工場見學。
老師十數個寒暑後再踏足大埔的廠房,都好興奮啊!















呢個廣告~~~跟老師好有共鳴!

特別鳴謝~~隔離班老師令我得償所願。。。

11 則留言:

supageti 說...

哇 ~ 原來老師真係晌我隔離呀 ~ 得償所願 ~~ 哈哈 ~~

Ellen老師 說...

唔係你估~~隨時係你隔離左右出現!

maymay 說...

點解唔過去揾師姐傾番兩句?
飲多多要加好多冰至掂呀,勁甜呀~~~

largeheadboy 說...

好開心喎有得去見學
諗返起去北海道雪印見學啊!

maymay 說...

我都去過雪印見學,有杯極香滑嘅雪糕同鮮奶送架,
老師攞左d乜番屋企呀?

Ellen老師 說...

maymay~~
有知會師姐去佢地頭呀! ^^
老師都好鍾意飲多多!唔係好甜,好味!

大頭~~
今日去到我都突然想起杯麵博物館!

今日老師有1支多多贈飲,多多原子筆,多多紙筆筒,多多鎖匙扣。

學生有有1支多多贈飲,多多筆袋,多多file袋,多多紙筆筒。

supageti 說...

意粉埋首工作,收唔到老師想講咩嘛,如果唔係我都一齊去見學啦,哈哈 ~~

lau2tang 說...

咁最後見唔見到呀?

supageti 說...

無緣呀 ~~~

匿名 說...

有冇匙扣送?老師有什麼紀念品?

Ellen老師 說...

意粉姨~~
有緣~~給你msn時,你剛問緊另1問題呀!

肥師奶~~
無聽書,上面自已搵答案啦!