2009年2月7日星期六

幸福的延續

今早,跟意粉姨到小浩然家交收水貨之後。
抱恙的小浩然及浩然媽,一起到了銅鑼灣吃中飯。

小浩然病病,加上給電梯嚇一跳,起初心情不太好,
warm up後,心情大好,狀態元氣恢復!!








飯後,散步維多利亞公園。天氣暖和,人也精神舒暢。
到了尖東,跟給友達撇下的帥哥喝1杯冰凍的咖啡。
我們吃了在高雄沒有機會吃的英式悠閒下午茶!


台灣回來後,回憶總是揮之不去的!
最記掛的~~~ 終於要回家了!


雖然老師是最遲1個,但也要謝謝意粉姨啊!

8 則留言:

匿名 說...

小浩然和媽媽也要保重啊!祝早日康復!認識香港的醫生沒有?

supageti 說...

我都未開工老師已經交左功課,哈哈 ~~

maymay 說...

小浩然肥仔左喎~

我見到豬‧肉‧紙...呀!

largeheadboy 說...

我要澄清呀!我冇畀友達撇下呀,係太晏廢事 call 大家喇~

湖舟呀湖舟,豬肉紙呀豬肉紙,引死人喇!

匿名 說...

嘩..湖舟呀...好想食呀....
小浩然同姑姐一樣都飽滿左喎~哈哈~逃~

supageti 說...

我覺得小浩然無咩點肥到,可能係鏡頭問題。

lau2tang 說...

小浩然大個咗好多~

Ellen老師 說...

肥師奶~~
小浩然和媽媽睇左香港和台灣的醫生啦!康復中。

意粉姨~~
其實小浩然來了香港後,已經比小時候肥了啊!

maymay~~
豬肉紙~~有緣的話就會遇上!

帥哥~~
約人咁無誠意,下次唔理你喇!

萊B爸~~
你又知姑姐飽滿左?嘿!

劉鄧~~
小浩然4歲喇!大個仔喇!