2009年2月3日星期二

300109雨中的台北



















~~~~


當飛機降落台灣桃園國際機場時,心情確實興奮。
可是,看見天空不停下著雨,卻很是掃興啊!

回到酒店,只好認真地想想,還是把行程改掉好了。
結果,我們買了1大袋日劇DVD;走完了整個信義區;
花了90分鐘等吃1頓豐富的晚飯;買了想買的書本。

回到酒店雖然有點點累,但感覺過了充實的1天!
很開心啊。。。。。。

8 則留言:

supageti 說...

哇 ~ 咁快手 ~ 強呀!

如果唔落機咪去名古屋囉,嘻嘻 ~

間酒店都唔錯,雖然去捷運要行成十幾廿分鐘;中午果餐好台式,幾好吃;光華日劇,好抵買;鼎泰豐,好值得等;誠品,攰一攰都要行。

老實講,我覺得四日都非常充實,哈哈 ~~

Ellen老師 說...

些些~~老師並非浪得虛名!哈哈 ^^

真係想唔落機呀!扮留低直飛去名古屋呀!

間酒店...我都好鍾意,不過下次唔係住商務酒店,可以上網放題咩!
鼎泰豐..還有8寶飯未出鏡呀!
日劇...今次有排煲啦!
誠品...次次去1定有收獲。
台餐...去台灣,1定要食台式食品啦!

maymay 說...

收獲巧豐富啊!
究竟,我係咪應該去一轉台灣呢呵~^^

Ellen老師 說...

梗係啦~~

簡直其樂無窮!樂而忘返!

lau2tang 說...

老師真係好快手喎~
計我話有得去玩,幾時都咁樂而忘返!

匿名 說...

鼎泰豐真係咁強? 香港o個間已經唔想再去喇! 不過又未有期去台北.
借問聲, cx530去名古屋使唔使落機? 定係坐定唔使郁架?

Ellen老師 說...

劉鄧~~
老師要返學啦!無得玩啦!

小彭~~
台北鼎泰豐強過香港好多呀!香港鼎泰豐無去過喇!

cx530去名古屋~~坐定或唔郁都得,任君選擇!

largeheadboy 說...

有乜 cd、dvd 呀?開張單出嚟睇吓有冇我嘅心水?