2009年2月3日星期二

310109悠閒散策在高雄





































~~~~


很久很久以前曾遊高雄1趟,可是印象模糊得很了。
今天的高雄市新舊交替,沒台北的繁榮,有寧靜簡樸。

我們走過的路很多,看過的很多,遇見的也很多。
把著啤酒,曬著和暖的太陽,遙望著無際的高雄港,
那1刻,確實輕鬆歡愉得很,很想時空給我停留下來。

夜深的台北車站,巧遇追星粉絲一族,見識過瘋狂。
離開了自已生活的地方,果然甚麼也會去做呢~~

這天很滿足啊。。。。。

7 則留言:

maymay 說...

老師學人追星,唔係呀化!
我响仙台駅都見過人群追星,不過都唔知佢地追邊個~~

Ellen老師 說...

老師都唔知佢條邊個~~有個粉絲講我先知呀!
都講左啦~~
【離開了自已生活的地方,甚麼也會去做呢】哈哈!

匿名 說...

嘩, 好近呀!
不過呢, 我係唔認得飛輪海呀, 棒棒呀... 只係認得彭彭堂架咋!

Ellen老師 說...

飛輪海跟棒棒,老師都唔知兼無興趣知佢係邊個。
下次巧遇彭彭堂,就1定瞓身追星啦!

largeheadboy 說...

我都去過高雄
不過都係印象好模糊
係行過夜市咁囉

supageti 說...

吳尊又真係幾靚仔既 ~ 哈哈 ~

Ellen老師 說...

帥哥~~
都話去1次呀!

意粉~~
吳尊係就係幾靚仔,不過唔啱老師杯茶,嘻嘻!