2009年2月4日星期三

台灣之最

多的交通工具

今次除了摩托車及公車,主要的交通工具也乘搭過耶!



熱的1天

高雄位處南部,當天中午,天氣估計至少27-28度。



驚心的1步

1開步,吊橋竟然搖搖欲墜,可怕極了!



常吃的小食

滿街滿巷是香噴噴的烤腸,簡直抵不住誘惑。



掃興的1刻

興致勃勃去欣賞瀑布美景,怎料竟然遭政府封場。



藍的天空

最幸福的1刻,天空份外蔚藍,份外跟我這麼近。



跑得快的1剎間

火車響號聲遠處一傳來,跑呀跑回月台邊,好玩耶!



【弟】食的套餐

五星級酒店,1級風景,米芝蓮味道,卻低級收費。



hea的時光

那份快樂,要明白的人始終會明白的啊!



囉唆的1席話

這是老師的責任,就原諒我吧!

17 則留言:

lau2tang 說...

最尾嗰張的對話最抵死~笑死我囉!

supageti 說...

依篇我鍾意,哈哈 ~~~

largeheadboy 說...

好過癮喎!最後嗰張好得呀!

不過我始終唔明,個瀑布被封場,但係個瀑布都仲係度可以睇嗎?

匿名 說...

我覺得我下次再去台灣只可以齋停台北,坐火車坐巴士上次之後怕左~

買左咩日劇?

匿名 說...

乾脆下回來個風馳電擎摩托車環寶島啦~沒駕照的就踩單車在後面跟啦.媽媽押隊....有沒興趣報名?

匿名 說...

意粉應該回一句"唔好嘈"咪得囉~

匿名 說...

「藍藍的天空」中是一頂帽子嗎?

supageti 說...

萊少梗係成日叫 b朗 "唔好嘈" 啦 ~ 哈哈 ~

supageti 說...

無摩托車駕照又唔識踩單車既點算呀?

maymay 說...

對話巧溫馨啊~~

我畏高架,行吊橋巧驚呀!

匿名 說...

意粉姨~~
無摩托車駕照又唔識踩單車...那就試一下台灣著名的”溪阿縱走”啦~

註:杉林溪往上走到阿里山.

supageti 說...

浩然媽媽:調轉頭由阿里山往下走到杉林溪得唔得呀?嘻嘻 ~~

Ellen老師 說...

劉鄧~~
旅途中確實有好多抵死對話,笑死我地呀!

意粉~~
我覺得兜圈子搭下車幾好呀?唔一定駕摩托車及踩單車!

帥哥~~
我都唔明,明明個瀑布被封場啦,但偏偏無人提,無人問。

lala~~
有時搭火車都幾好玩,日劇list稍後post

肥奶奶~~
「藍藍的天空」中是天燈

Ellen老師 說...

萊B爸~~
"唔好嘈"通常係老師講喎!

maymay~~
吊橋唔係太高,不過搖D!

浩然媽~~
計我話去邊都好玩耶!

匿名 說...

意粉姨~~
當然可以,台灣山多,縱走路線更多.
攤開地圖,閉著眼,隨便點一個啦~

naruto 說...

高雄真係暖好多,舒服

Ellen老師 說...

naruto~~
高雄簡直係夏天啦!