2009年2月10日星期二

追月尋食

今早,天還未亮便出門上學,天上的月亮仍很圓,
趁機會獻醜拍得1張追月照片。。。。。


回校上了2節課,便帶了4年C組學生去牙齒保健,
就是坐在這些長椅上,老師差點兒昏昏睡著了。。。


這間曾是我家樓下人氣長龍小食店,
今晚,心癢癢走到2個車站外的新店,回憶又再來!

6 則留言:

largeheadboy 說...

咁早就出門口嗱?好辛苦啊!

嗰間係咪車品品呀?我成日都想試下~

supageti 說...

蟹籽白粥咩味呀?

lau2tang 說...

老師,
個鐘擺日曆好掂喎~

maymay 說...

老師呢期"佈局"巧靚啊~^^

皮蛋個樣好得,214去吃都好喎~

Ellen老師 說...

帥哥~~
1向老師都辛苦啦!你覺得我掛住玩!
個小食店發蹟係我屋企樓下,搬左之後,昨晚都是第1次幫襯!

意粉~~
虾籽白粥以前第1次吃覺得好味!有D甜?總之我覺得虾籽好好味!

劉鄧~~
個鐘令人好想快D放假~~

maymay~~
由從前開始,個鋪無咁早開門。

匿名 說...

2人份量?你一人吃不下吧!!