2010年8月3日星期二

18,19日目**クッキングママ

我的家,有一個クッキングママ。
每天,いつも做出好多好美味しい的料理。

來了這個家,飲食習慣也改變了。
三餐吃得更有營養,吃得更定時。

來了這個家,吃得最多是~~日本米飯,
カレー飯我竟然吃了2碟。

來了這個家,我愛上吃日本苦瓜。

來了這個家,我應該吃胖了!


18日目**朝食



18日目**夕食



19日目**朝食



19日目**夕食

10 則留言:

supageti 說...

咁有去 shopping 既理由啦!:p

先生はいないで、浩然くんも妹ちゃんきっともとても寂しいですよ。

Ellen老師 說...

來了大阪,只去了3次shopping~~
已經應承了送大手信及去廸廸尼玩啦!

supageti 說...

應該係:先生はいないで、浩然くんも妹ちゃんもきっともとても寂しいですよ。:p

naruto 說...

係咁食,番嚟變左大碼老師

maymay 說...

果個八天堂係乜來架?

肥師奶 說...

老師真幸福!以後你來我家,我都唔知搵乜招呼你!又或咁,你學咗三周,應該知道點樣招呼我哋嘞!

浩然媽 說...

日本米飯真的是超好吃的ね,三不五時都要去大戶屋吃它個三碗才過癮:P

ROY 說...

嗯...當網主終於發覺胖了既時候,真實既情況應該係大左兩個碼喇,我有d擔心你返黎時唔認得你 :p

lala 說...

呢期我都係食西瓜條喎!

Ellen老師 說...

鳴門~~
係咁食,但又係咁出汗!

maymay~~
八天堂係広島名物,パパ帶回來,裏面係朱古力!

肥師奶~~
無端端做咩招呼你呀!

浩然媽~~
ママ做的飯是兩種米,好好味!

roy~~
應該仲曬黑左。

lala~~
仲有蜜瓜條