2010年8月28日星期六

質問


臨離開大阪の家時,ママ送了我這盒プレゼント



外型包裝精美。



裏面也很漂亮。



究竟這是甚麼呢?大家猜猜!

7 則留言:

lau2tang 說...

我估係麵麩之類,即係乾的麵筋,放入湯內吃。

小彭 說...

我呢d扮好學嘅, 上網搵咗答案喇!
真係唔識, 未見過喎!

supageti 說...

我開頭估係番硯。不過之後查左 lu。:p

naruto 說...

似糕點囉,月餅之類卦

maymay 說...

我估外層是威化,裏面是紅豆蓉。

ROY 說...

要浸落熱水食既野~

肥師奶 說...

麪?!總之食得落肚。