2010年8月4日星期三

20日目**相約在梅田と滋賀竜王

雖然京都祇園祭錯過見面,今天下午,再相約在梅田。
來到四通八達的梅田,轉了幾個圈,終於來到午餐的地方。


邊吃邊談得起勁,飯後,更跑到老遠的滋賀県竜王。


為的是~~新開幕的三井アウトレットパーク 。
路途是遠了一點,但環境及店鋪也不錯,我還是会再來。


來了這個家,還是第1次不回家吃晚餐啊!


回了家,很累呀!
とてもたのしかったです。また、お合いしましょう。

10 則留言:

supageti 說...

梗係大出血啦 ~~~ :p

maymay 說...

唔駛返學?

有冇見到靚靚旅行袋呀?

小彭 說...

間烏冬店, 有次兜咗好多轉都搵唔到呀! 仲未食到.
我要去呢個OUTLET! 無印有無野賣呀?

Rempei 說...

呢間烏冬店我上次4月去大阪時食過,老細仲教我地點去食佢既泠麵,味道真係ok!

Ellen老師 說...

意粉:
大出血~~~都唔算啦!

maymay~~
要返學呀!
有見到旅行袋,不過唔係太靚靚呀!

小彭~~
我都算順利搵到呢間店!
無印梗有無野賣啦!大家都買到野!

Ellen老師 說...

薯仔~~
泠麵,味道真係おいしい。

lau2tang 說...

我都一樣,對個OUTLET有興趣啲~
寫多啲個OUTLET啦,お願いします。

小彭 說...

(舉手)
老師, 你個張係咩回數卷黎架?

Ellen老師 說...

劉鄧~~
好!稍後!

小彭~~
我們係梅田那些金券屋買車票,佢就賣左呢張回數卷給我們

lala 說...

呢個outlet的確係幾好行,雖然遠左少少,最重要個foodcourt有齊大阪京都滋賀一帶美食,幾有誠意。

窮學生要忍手,好陰公。