2010年8月10日星期二

26日目(上)**東京ディズニ一ランド

大型酒店的早餐,果然豐富,吃得好飽啊!


原本酒店有免費巴士來往樂園,可惜滿席了。
只好往新宿南口乘パス往東京ディズニ一ランド


今早的新宿下了一場雨,可是下午陽光普照,熱得厲害。
下午四時多,我先回酒店おふろ,因為晚上要相約在新宿。

4 則留言:

supageti 說...

我十年前去過 ~~~ :)

小彭 說...

有機會都想再去行下~ 不過家下個入場費係會令我卻步...

浩然 說...

多謝姑姐,我收到飛標了。

Ellen老師 說...

意粉姨~~
我都兩年無去過!

小彭~~
入場費真係好貴呀!

浩然~~
仲有其他喎!