2010年8月14日星期六

30日目**當旅程終結時

旅程最後一天的早餐,雖然選擇不多,依然是要吃飯。


早上到了成田山常勝寺舊地重遊,表参道上,遊人沒幾個。


常勝寺沒有了大晦日及初詣的人潮,份外寧靜得很。


在成田空港,等待例必遲起飛的航班時,吃了そば做午餐。


在機上又吃了鰻魚飯,無驚無險上海到著。


在上海只是中轉,為甚麼要我先過海關入境呢?
結果,在上海境內竟然短短2時間半滯在,
曾經走出空港大樓,可是熱得像火爐。



上海空港根本沒甚麼好消費,打發時間又就是吃。
在上海吃小籠包,不外如是,我還是喜歡吃鼎泰豐。


又要從上海過海關出境,候機室沒幾個人。
不明白東航為甚麼總是要延遲起飛,還要不停改閘口。
又吃過飛機餐,香港到著後,竟然要乘接駁バス。


我回家了!

10 則留言:

小彭 說...

お帰り。

black lab 說...

今次是非一般旅行,該是帶著比平時旅行為多的收穫回家吧?
日後要跟homestay的家庭保持聯絡啊!

想問一下,那上海空港是虹橋還是另一個?

lau2tang 說...

お帰り。

maymay 說...

我一定唔會响上海轉機囉~~~

supageti 說...

我都應該唔會晌上海轉機,不過如果有一日真係發生我一定會留幾日囉,其實上海啲野都幾好食 ~~ :p

Rempei 說...

1個月又真係好快咁就過左, welcome back!

中尾太太 說...

無事に香港へ帰った、良かったね。お土産とハガキはありがとうございました。香港の蝦子麺は美味しかった。またね。

ROY 說...

返黎喇~
現實既香港等左你好耐喇~
樓上個位係ママ?

largeheadboy 說...

又要回來幹活了~
間 richmond 好唔錯啊呵~

Ellen老師 說...

black lab~~
上海蒲東機場,咁即係咩呀?

maymay & 意粉~~
其實東航都Ok,但總要遲少少咁囉!我預左平野1定有阻滯,無所謂啦!

薯仔~~
15年仲快過呀!

中尾太太~~
喜歡就好,下次去大阪再飲飲茶啦!

萊~~
唔係ママ。

大頭~~
richmond 好新好乾淨,我仲無料入会。