2010年8月26日星期四

再重聚


無料空調遊樂園



水曜日無料博物館



明太子達人原來也是街坊



記住$120的深海魚湯,1定是好好味
10碗杏仁茶,就肯定唔好味



明明跟姨姨玩得開心D,偏偏只記得叔叔


10 則留言:

ROY 說...

妹妹愈來愈令女喎~

下次去開果度打波就帶埋妹妹去玩啦~

maymay 說...

妹妹超可愛呀!

等我都煲番煲深海魚湯老公飲先,
果碗漿粉水,忘記佢啦~~

supageti 說...

妹妹好好玩呀 ~~~ :)

naruto 說...

記得叔叔係正常嘅~yeah

supageti 說...

童年陰影真係唔講得笑,哈哈!

supageti 說...

明太子達人は誰ですか。

Ellen老師 說...

ROY~~
好呀!下次帶埋妹妹去玩!

maymay~~
深海魚湯....其實我喜歡喎!

意粉姨~~
iPhone更好玩!

鳴門叔叔~~
我都覺得妹妹好接受你呀!

Ellen老師 說...

明太子達人....估下先啦!^^

明太子達人 說...

邊個叫我呀~

估唔到仲要係樓上樓下喎, 聽日睇吓撞唔撞到啦~

Ellen老師 說...

聽日我要返工開家長会呀!