2008年9月9日星期二

超麻煩發癲家長玩投訴

1早已收到風,今年班學生家長,有幾個係超麻煩。
開學1星期過後,大家相安無事,
直至今日,有人終忍唔住,開始發癲啦!

話說~~~
放學後,Y學生家長打電話來。

Y家長:我想問學校係未呢兩日壞左冷氣呀?
老師:無呀!
Y家長:我亞女呢兩日放學返黎話好唔舒服喎!
老師:係咩!點解呀!
Y家長:佢話D老師開晒窗,開晒風扇,無開冷氣!
老師:應該無呀!
Y家長:亞女唔舒服喎!唔開冷氣,唔駛交冷氣費啦!
老師:咁係咩堂唔開冷氣呀?
Y家長:咁都唔舒服,仲問佢呀!
老師:咁我問下其他老師了解下啦!
Y家長:1定要啦!

********************************************************
掛斷電話後,超麻煩發癲Y家長又打電話去校長投訴。
最離譜係~~佢唔係向校長投訴呢單野,
反而投訴其他野,都傻傻地~~有野就1次過啦!
駛唔駛分2次,最好1次過向校長投訴晒,未煩我啦!

最發癲係~~佢投訴埋D無聊野!無中生有!
咁得閒,就教下亞女未講大話啦!

老實講~~預左呢位發癲家長會陸續有來,
求求佢!玩投訴就直接打電話去校長,
老師好忙,好多野做,唔得閒陪佢癲呀~~~唔該

7 則留言:

匿名 說...

聽落D家長又確係幾無聊,亦難怪而家D細路越來越放肆~~~
老師,辛苦晒喇!

supageti 說...

依啲發癲家長朝朝係一百分都見到唔少 ~

largeheadboy 說...

開咗學個零禮拜咗喎,點搞呀!
咁錫個女驚佢呢樣果樣不如直頭唔好畀佢出街喇!

maymay 說...

如果證實係佢個女講大話,咪叫個家長黎學校見校長,麻煩番佢囉~~

匿名 說...

唔煩校長,校長都唔知你咁受氣。

Ellen老師 說...

尋日校長半教半罵個家長啦!
校長已認定個家長係【痴】,1定患有思覺失調添!救命呀!

lau2tang 說...

我學校都有兩名,無人不曉!佢個仔病咗入了醫院,居然向教署投訴我們沒安排佢個仔在醫院補考!佢當正佢個仔喺每個人的皇帝!