2008年9月25日星期四

唔好扮野喎!

【以下內容可能會引起觀眾不安,敬請留意】

*********************************************************
小息時~~

3D班1個男生往校務處
男學生:工友嬸嬸,我條校褲整濕左,我想換褲。
工友嬸嬸:整濕邊到,轉黎睇下。

工友嬸嬸:哇~~~你係未賴C呀!
男學生:無...無...邊有呀!
工友嬸嬸:無?又點會咁濕呀!自已去廁所換啦!

*********************************************************
3D課室~~

工友嬸嬸:賴C個同學生邊個位呀?
女學生:我地班邊有人賴C呀!
工友嬸嬸:都有陣臭味啦!點會無呢?
女學生:陣臭味係隔離3C班飄過來!
工友嬸嬸:唔係化~~~~~

*********************************************************
教員室~~

3C老師:你班有個同學賴C喎!
3D老師:係啦!佢賴左都唔出聲,要老師叫佢去換褲。
3C老師:佢對住工友嬸嬸都話整濕條校褲。
3D老師:唔怪得,佢返課室時條褲及衫都污糟!
3C老師:唔係喎!比左條褲佢換攞!
3D老師:下!唔通佢換時,攪到成身都係C!
3C老師:唔係呀!咁大鑊!

*********************************************************

真係唔明~~~
無論讀幾多年級的學生,每次遇上這些事情,
都總是死口唔認,扮作若無其事。
佢地有無稔過【C係包唔住】呀!救命呀!

11 則留言:

largeheadboy 說...

驚驚~~

supageti 說...

好核突!!

maymay 說...

咁大個仔仲賴C,又唔係冇厠所,係咪有病呀?要通知佢屋企喎~

Ellen老師 說...

maymay~~
梗要通知佢屋企啦!要帶套衫來換呀!

意粉&大頭~~
更核突,更驚驚的事,多的是~~

匿名 說...

咁大個都唔識話要去廁所
係咪現今獨生子女太受保護唔識照顧自己的問題啦

匿名 說...

我仲好記得, 小學一年級時, 有一條C出現左晌課室入門口位置.

匿名 說...

wahahaha, 我笑左出聲呀 !

supageti 說...

都幾似喎 ~~ ^^

maymay 說...

我都係用左呢個背景喎~~

Ellen老師 說...

紅米奇~~
歡迎光臨!無錯子女實在太受保護!

小彭~~
我見過小一班房走廊,有條有C的底褲無人認!

galaxy~~
當時我跟你反應1樣

意粉~~
點解我張無你個張相咁大!

maymay~~
你張係點?

supageti 說...

我張係用新增小工具貼既,你張係係 profile 裡面,所以 size 唔同。