2008年9月23日星期二

颱風還是要來

颱風黑格比
在香港時間 十七時的最新資料



(明報)9月23日 星期二 16:15

教育局宣布,由於天文台預料未來兩小時內,
發出八號熱帶氣旋警告信號,所有學校今日停課。

教育局表示,學校應實施應變措施,
為保學生安全,並在安全的情況下安排學生返家。


1早就應該停課啦!學校唔係3時放學,學生就走呀!
放學後,三五七樣課後活動,分分鐘熱鬧過上午。
若果真係繼續上課後活動,咁就死得啦!
等學生走呀!定老師自已走先呢!

我們未雨綢繆,自行先取消所有課後活動,
全校正常時間放學,咁就1定無事啦!點知仲衰~~

放學前,叫D學生打電話通知家長,照搭校車放學啦!
後來,個家長話唔知取消課後活動,來了湊仔放學,
咁亞仔剛才做咩?唔係打晒電話咩?佢打比邊個呀?

有個亞婆家長仲妙~~
放學前,亞孫女已打電話通知家長,照搭校車放學啦!
點知亞婆又來了學校湊亞孫放學,梗係接唔到啦!
佢又話無接到電話通知呀!咁梗係無收到電話啦!

學生有事緊急聯絡,1定打給亞爸和亞媽啦!
點會姨媽姑姐,亞公亞婆亞嫲通知晒呀!
最妙佢竟然答你~~
我都唔知今日要唔要湊孫,順路來問下!

今天,實在太多無聊事!希望明天放1日假啦!

17 則留言:

largeheadboy 說...

聽日我希望一切回復正常喇!

supageti 說...

睇個勢聽朝應該正常番工喎 ~

lau2tang 說...

唔好啦!我有嘢要趕,聽日一定要正常上班呀))))

maymay 說...

係咪打親風都咁混亂架?

匿名 說...

我估聽朝唔駛返學但要返工~

Ellen老師 說...

若果下大雨,細佬仔返學麻煩呀!休息吧啦!

largeheadboy 說...

咁就淨係我地照返喇!^y^

Ellen老師 說...

仲駛講..老師都休息好了!

largeheadboy 說...

今日有咩節目呀?

supageti 說...

今朝見到啲懵仔懵女中學生(仲有懵家長)著晒校服預備去番學 ~ @_@

Ellen老師 說...

大頭叔~~
約你high tea好唔好!hehe!

意粉姨~~
今朝又確實奇,天文台在早上6時30分改發三號強風信號,教育局宣布,所有上午校及全日制學校今日停課。好少話落左風球唔駛返學!

supageti 說...

聽收音機話教統局係五點幾鐘宣佈停課既。

匿名 說...

老師,你就好啦~~
昨晚D風勁到馮馮聲,搞到而家好眼訓~~
仲要返工添~~殘念

Ellen老師 說...

意粉姨~~
總是有D人聽到第1句~~~3號風球之後,就唔理第2句~~~停課啦!

rempei~~
的確!今日停課做得最多係~~瞓覺!
但係今朝都有好幾個學校打來的電話要處理!

supageti 說...

其實開電視或者收音機睇下聽下,就唔駛白走一場啦,好彩今朝無咩雨啫,大埔 ~~

Ellen老師 說...

就係無咩雨,風平浪靜,改掛3號風球,D傻學生未返學囉!

我就唔理幾號風球咁多,第1時間聽下有無停課啦!

largeheadboy 說...

要開工架我
邊要得 high tea~~ >_<