2008年9月2日星期二

傻得徹底的學生

回歸校園,又是病毒散播高危期。
又要例行公事,問問學生有無暑假外遊。

老師心知呢班學生【傻傻更更】,
於是,已經唔直接問佢地:暑假有無外遊呀?
反而問佢地:暑假時,有無搭火車或搭飛機離開香港呀?

傻子1號:老師,我有呀!
老師:去左邊呀?
傻子1號:藍田
老師:搭火車、搭飛機呀!
傻子1號:我係沙田搭火車去呀!
老師:>_<

傻子2號:老師,我都有呀!
老師:你又去左邊呀?要離開香港呀!
傻子2號:大嶼山
老師:係未玩野呀!

傻子3號:老師,我都有呀!
老師:搭火車或搭飛機離開香港呀?
傻子3號:係呀!去大陸啦!
老師:終於有人明白~~
傻子3號:不過剩係亞爸去喎!
老師:得你亞爸去,關你咩事呀!

8 則留言:

largeheadboy 說...

哈哈,真搞笑!
不過阿爸去過都可能關阿仔事個喎!

largeheadboy 說...

落緊雨呀呀 ana,嗚~~~

匿名 說...

d學生好攪笑.... 終於又開學了, 所以返工又開始塞車...

maymay 說...

老師有冇激到暈低?

匿名 說...

哈哈哈,勁搞笑!笑死我!

supageti 說...

我諗啲學生都好想今日係2009年7月15日。^o^

Ellen老師 說...

大頭叔~~
亞仔無外遊就得啦!亞仔易染病!

貝拉,rempei,maymay~~
對住D學生,答D咁答案,就唔覺得好笑!

意粉~~
老師1開學就想今日係2009年7月15日啦!

匿名 說...

大人諗野複雜, 小朋友諗野係單純及直接, 睇真D佢地的答案, 都不無道理丫, 定抑或我諗野同他們一樣呢 ?!