2008年9月18日星期四

突如其來的飯局



1頓4小時的飯聚,吃得驚喜,吃得開懷!

【新界東的姊妹:加油!等著你來加雙筷呀!】

12 則留言:

largeheadboy 說...

有幾多個姊妹呀?食咁多嘢?
可惜我臨時有事喇~~

lau2tang 說...

謝謝兩位好姊妹在百忙中陪了我一個晚上。

maymay 說...

今晚隻醉乳鴿比我上次食嗰隻細左三分一呀!
原來81C車站不在那邊,終於[捐]落地底搭火車~~

匿名 說...

哎呀,打包隻醉乳鴿俾我嘛......

supageti 說...

我都打算下個月放一日假去滬江食番餐。^^

Ellen老師 說...

大頭~~
3缺1啦!

劉鄧~~
大家吃得驚喜,吃得開懷!

maymay~~
都叫你搭火車啦!

roy~~
搵日自已去試啦!

意粉~~
帶埋我去!^^

匿名 說...

就算我帶埋萊嫂去都嗌唔到咁多野食啦......

師姐幾時去呀?我地靜雞雞晌隔離開張權丫~

supageti 說...

唔話你知啦,梗係 ~ 哈哈 ~~

lau2tang 說...

意粉,
本來想叫埋你, 但知道你要戒口就~
都喺唔好引誘你好!

匿名 說...

意粉姨~~
話比小浩然知,得唔得呀!

supageti 說...

劉鄧:唔駛出動金田一都可以解開疑圑啦,哈哈 ~~

小浩然:意粉姨姨下個月有個好重要既飯約,上個禮拜已經諗定去滬江嫁喇。

匿名 說...

收到~~食得開心D啦!