2008年9月1日星期一

開學【不思議】事件

暑假完畢,老師學生回歸校園。
學生升班了,老師也升班了。

今年是3年級班主任,更是IR【學習特殊需要】班。
早有準備這班學生,學習動機低,成績谷底,
缺乏家人照顧,行為思想更是【傻傻更更】。

老師執教多年,今日竟然發生1件【不思議】事件。

1入班房,見有個【吉】位,開學竟然缺席。唔係化~~
第1日返學,竟然缺席,當然要打電話比亞媽。

小息時,老師就打電話比亞媽。
老師:A學生做咩唔返學呀?
A學生亞媽:今朝1早返左學啦!
老師:唔係喎!我係課室唔見佢喎!
A學生亞媽:今朝亞爸帶亞女落樓搭左校車返學啦!
老師:下...唔係化~~

於是,全校廣播尋人啦!
竟然,隔離班班主任施施然帶住A學生來。
答案更妙的是,隔離班班主任早知自已班多了1學生,
但佢竟然無意圖或企圖,把學生帶回原班,
還繼續上課及照處理班務!

救命呀!個學生傻啫!個隔離班老師仲懵盛盛!

12 則留言:

supageti 說...

今朝聽到新聞話有人帶住五個小朋友去泰國旅行夠不思議啦。

匿名 說...

隔離班個老師可能要上幾課IR班訓練吓

Ellen老師 說...

意粉~~
我地學校夠有學生請假,話係外地未返喎!

rempei~~
個老師簡直要再培訓啦!

匿名 說...

如果作為隔離班的學生家長, 呢一年都會幾擔心~

largeheadboy 說...

咁都得嘅?咁樣咪全校都知囉~~

Ellen老師 說...

小彭~~
我作為同級班主任更擔心,恐怕【不思議】事件陸續有來。

大頭~~
唔駛理全校知唔知,至少校長知囉~~

lau2tang 說...

個老師新黎架 ?

maymay 說...

果個老師係咪放假放到儍左呀!@_@

Ellen老師 說...

劉鄧~~
個老師來了學校第3年,算唔算新黎!

maymay~~
個老師唔係放假放到儍左,係根本人就係傻傻地!

lau2tang 說...

Oh my god !
如果發生在我學校,我一定「哦」到佢七彩!佢緊喺想嚇死個家長定喇!

匿名 說...

哈哈....搞笑。
老師今年教特殊班, 要有心理預備。
他們唔簡單, 我以前有個校友是特殊班的, 他夠膽掌刮老師 !!!

Ellen老師 說...

我D學生仲細個,未會做D咁野!