2008年9月12日星期五

家好月圓慶中秋

姊妹帥哥不是寧波人,偏偏選了寧波同鄉會。
今晚,有新成員加入飯局,吃得開懷!










禁食中的姊妹:你要加油!等著你回來啊! ^^

10 則留言:

lau2tang 說...

大頭桃、萊少梨,好句!好句!
我都好掛念那位貴體違和的好姊妹。

Ellen老師 說...

我係中文老師嘛~~哈哈

我等住好姊妹出城呀!

largeheadboy 說...

原來我地冇叫嘅元蹄好得咁喎~~

這晚又很開心啊!

Ellen老師 說...

元蹄~~有人唔食得喎!

匿名 說...

仲有萊少王林喎~

元蹄好得架?食少少無事既~

supageti 說...

小小苦楚等於激動,我唔會受引誘既,哈哈 ~~

Ellen老師 說...

意粉~~

真係~~~~~~~~

maymay 說...

唔食元蹄都超晒標啦~~

largeheadboy 說...

食埋先戒口喇!

Ellen老師 說...

次次都咁講喇!