2008年9月7日星期日

你我的責任


10 則留言:

匿名 說...

睇黎都係時間落街投票了,唔知今年有無冰友月餅送呢?

Ellen老師 說...

投票送月餅~~~幾好喎!
我有2票呀!咁送2個月餅啦!

supageti 說...

今年我地依度無鄉事派支持,真係靜局左好多 ~

largeheadboy 說...

我都一早投咗
感覺真係冇咁多人。

maymay 說...

上次投票,登記身份證果時都要排隊,今早就唔駛,行埋去就得,投票人流甚稀疏~

largeheadboy 說...

咪就係囉,等都唔駛等~

匿名 說...

我果便好冷清

估唔到比粱X芬攝到位......

Ellen老師 說...

黃毓民都當選啦!有咩唔得!

largeheadboy 說...

毛x靜輸咗好唔開針~~

Ellen老師 說...

但長毛連任喎!