2008年9月4日星期四

初次見【麵】

學校有D人,總是十分唔通氣的。
明明將近收工啦!仲要攪D無謂野,阻住晒!

會合大頭帥哥,晚飯前先來1個美味雪糕甜品!
幸好,誤打誤撞先來預訂座位,否則滿席了。

今晚,來了3位帥哥,說說笑笑!可是....
老師竟然做了庶務二課OL,招呼大家!嘻嘻!

食品尚算ok啦!唯不能坐得太久。
餘慶~~~嘆杯咖啡,滿足地回家!




Rempei~~はじめまして、よろしく。

21 則留言:

匿名 說...

贈り物を受け取りました、嬉しいです。 ありがとうございます。

largeheadboy 說...

咦,又話唔識o架文嘅?

我諗返起我地三個帥哥飲飲食食,呀 OL 喺旁邊服侍我地好正!^t^

supageti 說...

老師以後唔好啋果個死人頭唧 ~

〔俏俏話:薯嘜真的帥嗎?哈哈 ~~~〕

maymay 說...

早知係[帥]我又黎啦~ ^o^

冇飲啤酒嘅?

maymay 說...

贈 物 受 取 嬉,係咪即係收到禮物好開心咁解呀?

匿名 說...

ellen你個ANA包包好阻住呀(我晌公司係縮細視窗睇)......

尋日有得傾下行程都令我好鬼開心~

lau2tang 說...

萊少,
我睇吓你忍得幾耐~

匿名 說...

下次唔好比飽飯(麵)阿帥哥食喇, 費事佢又得得戚戚咁!

匿名 說...

我成功啦﹗又見到我嘞﹗重設ie就得﹗

largeheadboy 說...

尋晚真係三大帥哥同時出場,冇搞錯呀!
所以 OL 都好樂意同我地斟酒~~

匿名 說...

劉鄧,忍唔住都無辦法,你睇下今日恆指......

大頭,阿OL無幫我地斟酒喎~

largeheadboy 說...

諗住呃吓大家嘛~~

匿名 說...

老師,為左報恩,我代答部份~~~

大頭,有日語翻譯網頁幫手啫~~

意粉,薯嘜真的是成舊薯仔一樣!

Maymay,我有飲啤酒呀!另外,那句日文我期實好驚譯錯~~~

萊哥,我尋晚講開個行程都傾到口沬橫飛,儀態盡失,失禮哂^^

supageti 說...

咦 ~ 老師個寬頻又壞左牙?

largeheadboy 說...

又或者未瞓醒~~

Ellen老師 說...

老師返左5日學,梗要休息下啦~~

3位係未大帥哥,呢個問題有DD難度呀,留空唔答先,哈哈!

大家都吃得很開心啦!

maymay 說...

果兩位係咪[大帥哥],我心中有數~^o^
至於rempei,就要拭目以待喇~~

Ellen老師 說...

話maymay咁講,rempei有壓力,哈哈!

匿名 說...

maymay,我諗您會失望到果晚食唔落飯喇~~

Ellen老師 說...

唔係化~~~嘻嘻!

maymay 說...

rempei:唔該戴定{木村}面目至好黎,maymay唔受得剌激架~^o^