2010年7月17日星期六

1日目**從浦東到大阪

昨晚,執行李至夜深,差不多4點才上床睡覺。
今早很早起來,爭取時間跟大哥哥小妹妹玩玩。

1號颱風戒備之下,天空好藍好靚呀。
帶了2個吉蒂同行,去程的行李已超重,點算好呀!
10點半到達機場,超多人呀!很多人去上海啊!
排隊check in及過海關之後,都差不多要登機了。


東方航空初體驗,轉機及飛行,所花的時間是可以接受。
可是,已遲了20分鐘登機,在機上再睡了1小時才起飛,
2時多才吃早午餐,再吃いちご雪糕,所以份外美味。


4時多,降落超大雨,天氣極差的浦東國際機場。


走過迂迴的密道,抵達候機室,一心等著1715再登機。
結果,一等就等到2025才順利登機,真正向大阪出発。

其間,職員張貼告示,指出上海天氣惡劣,影響航班運作。
7時多,職員在閘口前派便當,除了白飯外,都很美味。


再登機後,又吃了鰻魚飯,又睡了一覺。


日本時間12時多大阪到著,結果,上陸日期竟然變了7/17


空港只得我們一班機客人,航空公司有免費バス往大阪。
可是,我早已訂了和歌山東橫イン,バス及JR已經停班,
結果,打電話到東橫イン取消,這次我覺得說得最流利日語。


不用擔心,今個晚上,用錢就可以解決住宿的問題了。


今天就只有【等】、【食】、【瞓】
奇怪的,我沒有一句半句怨言,就只好等..........

會再乘搭東方航空嗎?會!因為它夠便宜。
有擔心過嗎?有!原來危急時,我的日語說得不錯。
明天的行程怎樣呀?一覺醒來再算吧!

其實,因天氣差航班延誤,旅遊保險會賠償嗎?

12 則留言:

supageti 說...

據我所知,如果延誤引致你有金錢損失,有啲保險係包既,但當然要睇清楚保單先。

naruto 說...

EQ高左呀!叻

largeheadboy 說...

真係怨都冇用呀,正能量好強啊!

小彭 說...

好強呀老師! 勁!

肥師奶 說...

離開咗香港,離開工作,喺咪好舒暢呢?又好彩你一早有晒心理準備。

naruto 說...

關於行李超重。。。如果佢話你行李超重,同佢講:但係我輕喎,“炖”番啦!

lau2tang 說...

老師,
睇黎,你真係貴人喎!嘻嘻~
祝餘下的,一切順順利利啦~
和歌山? 去探Tama呀?

maymay 說...

厲害!

Ellen老師 說...

意粉~~
無端端住貴左喎!好大損失呀!

鳴門~~
唔單只我,其他人都無鼓噪喎!

大頭、小彭、maymay~~
好平常事啫,唔係老師強!哈哈!

肥師奶~~
真係無心理準備呀。

Ellen老師 說...

鳴門~~
我幾驚件行李留係上海,無去大阪!

劉鄧~~
tama唔啱我!原本想去熊野古道!

ROY 說...

旅程既開始就有咁難得既經歷~
最後有無晌香港買手信呀?

Ellen老師 說...

整個旅程就是難得既經歷啦!
晌香港有買手信~~