2010年7月18日星期日

3日目**大阪生活

今天就只有~~~和歌山城,可是外牆維修中。


下午,到了日本語學校。
來學校的外国學生全是入住寄宿家庭,但只有幾個人。
3個香港人,4個韓國人,1個台灣人,2個外國人。
每個人就是等日本爸爸媽媽來接他回家,場面和感覺好特別。

我的家,有爸爸,有媽媽,還有一個七歲妹妹。
雖然我們不是住在【叮噹家】,但我的部屋可以眺望大阪城。


在家裏吃的晚餐,媽媽弄得很美味。


這個家,從此多了我這個~~~香港來的老師。



9 則留言:

largeheadboy 說...

去到人地屋企唔好咁快飲酒嘛~

小彭 說...

望到大阪城, 好靚呀!
陪爸爸媽媽飲小小, 有禮貌呀~ 好過之後先露出真面目... ^^

naruto 說...

D野唔啱食有無得同佢講架?

supageti 說...

樓上:好無禮貌嫁呢 ~~~

老師:今日係日本假期,係咪唔駛上堂?

maymay 說...

唔係叮噹屋,即係住大廈?距離學校幾遠?
爸爸英唔英?媽媽靚唔靚?妹妹卡唔卡娃兒呢?
一日包幾多餐?夜晚最遲幾點要返屋企架?

肥師奶 說...

看來一切是美好......1)是女孩子 2)美食當前 3)門匙一條,無咁煩

ROY 說...

yeah~ 上到網呀~
7歲妹妹, 岩晒啦~
咁望唔望到煙花景呀?

Ellen老師 說...

大頭~~
係爸爸問我飲唔飲お酒呀!我話只能夠飲ビ一ル

小彭~~
我的房間是望住大阪城。
爸爸媽媽係一起飲ビ一ル呀。爸爸夜晚仲會飲紅酒看電視。

鳴門~~
媽媽做的料理好好味,好啱食啦!

Ellen老師 說...

意粉~~
今日係日本祝日,我要授業,但爸爸休み。

maymay~~
你的問題,稍後会出blog

肥師奶~~
梗係有key啦!條key好有用!

roy~~
新式大厦,梗係上到網啦!
邊到放煙花呀?