2010年7月8日星期四

大变ね

沒有花籃,沒有嘉賓,沒有美侖美奐的佈置。
這樣的【獎學金頒獎典禮】,學校不舉行也算了吧!

下午的校務會議,竟然一直開至八時多,救命呀!
從早上七時半回到學校,工作至晚上八時多,
十多小時後,又再次投入工作,還是不要當老師就好了!

8 則留言:

supageti 說...

當老師年中有長假又有暑假放,羨慕死好多人呢!

Ellen老師 說...

可是,老師的工作時間基本上是最長呢!

supageti 說...

老師:好多打工仔朝七晚十一,世界好艱難嫁 ~~~

naruto 說...

我地長過你啦

maymay 說...

不做不做還需做,唔係邊得來咁多長假期丫~~

Rempei 說...

少年不識愁滋味,愛上層樓;愛上層樓,為賦新詞強說愁。
而今識盡愁滋味,欲說還休;欲說還休,卻道天涼好個秋!

Ellen老師 說...

意粉姨~~
我都知搵食好艱難啦!

鳴門~~
我睇你好,你睇我好啫!

maymay~~
我知!我講下啫!

薯仔~~
好認真呀!

Rempei 說...

係老師面前拋吓書包啫~~:p