2010年7月24日星期六

9日目**小学校庭キャンプ

一連上了五天課,今天土曜日是休み。
學校安排了去京都自費一天遊,可是我並沒有参加。

先週已到過京都了,而且京都甚麼時候也可以去啦!
反而,我卻希望参加あり ちゃんの小学校キャンプ

今早,ママ做的早餐簡單,又美味しい。


吃過早餐後,あり ちゃん要上繪畫班,
而我就忙部屋掃除,還有曬被。大阪太陽指數每天激高。


中午,我親自製作香港蝦子撈麵,總算無失禮。^^
下午,あり ちゃん要我跟她一起玩おもちゃ,難しいね。
3時多,パパ終於回家了。お久しぶり


差不多4時,我們一起到あり ちゃんの小学校
今晚的キャンプ應該是学校及家長会舉的活動,很多家長参加。


首先,学生分組集合,之後,用露營工具及方法合作做力レ一
子供だち很興奮洗米,切菜,烹飯,ママだち就幫忙,

力レ一飯....美味しい




吃過晚飯,就是野火会,唱歌及玩集體遊戲,
這種活動,在香港已很久沒有參與呢!




今晚回家後,跟パパ一邊飲ビール,一邊傾計,楽しさ
え~~~私の帽子をなくしまたね。

9 則留言:

lala 說...

你留番八月先好再去京都喇!

supageti 說...

竟然識整蝦子撈麵?哈哈!

小彭 說...

玩咩おもちゃ架?

naruto 說...

下次整北京填鴨,小籠包比日本家人食啦

maymay 說...

中午除左蝦子麵,仲有冇其他野食?

ROY 說...

好食好住又生活得咁開心,睇怕要晌日本買過d新衫同褲喎~ :p

浩然媽 說...

年輕時,我也曾經和同學們一起利用暑假到山上的小學辦過類似的活動呢.好懷念呀~

Ellen老師 說...

lala~~
京都幾時都想去。

意粉姨~~
蝦子撈麵好難整。

小彭~~
甚麼おもちゃ都有,棋啦!賓果啦!撲克牌啦!.........あり ちゃん講完一輪日文解釋之後,我都唔係幾明點玩。

鳴門~~
呢D出家食啦!

Ellen老師 說...

maymay~~
無啦!呢度小吃多餐!

roy~~
晌日本買新衫同褲係1定啦!

浩然媽~~
我都好懷念呀!突然間想起小六畢業營。