2010年7月22日星期四

7日目**授業3

今早,吃過早餐,只有我出門上學去。


回學校後,繼續未完成的功課,還要溫習一下。
今天上午的課堂,高井先生已經很努力教授,
可是,我還是要越洋求救,我怕再上高井先生課會荒費學業。


中午,再吃廉價拉麵+餃子,盛惠380円。


就是這群大學二年生,放課後去逛難波,心齋橋。


我就乖乖回家去,ママ給我準備了這個下午茶點心。


吃過下午茶,就一直看電視,あり ちゃん七時多才回家吃飯。


今晚,パパ應該出張完回家,可是,到現在還未回來。

14 則留言:

maymay 說...

噢,早餐有我愛吃的蘆薈乳酪!
我都想做お母さん的女兒啊~~~

Ellen老師 說...

乳酪其實我唔食,但黎到呢到咩都要食。

小彭 說...

老師要唔要幫手做家務架? 咁食法唔係辦法...

supageti 說...

有老師最鍾意既ミルク呀 ~~~

我諗老師一定會幫手洗碗啦 ~~~ 有無跟お母さん學整啲正宗日本菜呀?

唔係要搵ロー先生嘛?:p

supageti 說...

ありちゃん好似仲忙過老師喎 ~~~

パパ出張歸來,今晚咪可能有広島蠔食囉?

Ellen老師 說...

小彭~~
基本上,係呢個家我是不用幫手做家務。
今天早上,自已曬被,自已打掃房間。
自已用洗濯機洗衣服,吃飽後執自已碗筷就可。
係呢個家真係好食好住呀!

意粉~~
曾經試過吃飽後執自已碗筷,未行動洗,パパ已叫我放下不用洗。
仲有,呢度有乾碗碟機,連想幫手抹下碗都唔得。
ママ做的日本料理,其實原來好簡單,好多是現成的食材再變化。
越洋求救,ロー先生唔會理我啦。
ありちゃん每天都有活動,真係好忙。
パパ尋晚12點返來,今天又一早出門仕事,好辛苦呀!
有無広島蠔食,遲些話你知。

black lab 說...

Ellenさん,
私は昔IEdのクラスメートのJOSHで、今、東京に留学をしているんだ。残念ながら、今回はEllenさんとは会えない。
留学生活を楽しんでね。
Josh

Ellen老師 說...

josh~~
今晚收貓!

lau2tang 說...

早餐日日唔同,ママ真有心思~

Ellen老師 說...

劉鄧~~
今晚不用上課咩?
其實ママ早晚餐都唔同。

supageti 說...

咁即係搵花輪同學牙?:p

Ellen老師 說...

哇~~厲害!咁都估到!

lau2tang 說...

為去旅行,停學了!

Ellen老師 說...

下~~~殘念!