2010年7月20日星期二

5日目**授業2

早上七時半起床,あり ちゃん正準備上學。
お父さん一早已出門,今天起他要到広島出張3天。
吃過お母さん弄的早餐,八時四十五分上學去。


今天上午的課堂,青木先生教授得不錯,
可是,時間太緊迫,一下子滿腦子是文法,很辛苦呀!

下午的課堂~~アニメ,很有趣的。
每次上課先生都會播一套アニメ,然後,回答先生問題,
之後,分組又是寫回アニメ的情節,今天主角是ドラえもん。


中午,跟著一大群台灣大學二年生,
吃了從未試過的最便宜拉麵,果然是電波學生。




放學後,又是乖乖地回家後,
お母さん帶了あり ちゃん去上英語及數學班。

她們回來後,只有我們三人吃晚餐,幸好尚算可以溝通。
飯後,我們一起在空中露台花園看星星,看飛行機。よかった。


今晚,我有好多好宿題要做,頑張って

10 則留言:

Rempei 說...

果然係蛇有蛇路,平時係日本用189yen只夠買個cup noodle而已,努力呀!

lala 說...

台灣人好多窿路架!

好勤力,我太懶喇~

授業時間一日有幾多個小時?

ROY 說...

即係有段時間間屋得你一個?
你唔係嗌最平果款麵喎......

supageti 說...

我鍾意依個早餐呀 ~~~ ありちゃん無夏休咩?

maymay 說...

叫お母さん整個便當你返學嘛~~

肥師奶 說...

去到日本,都俾機會你練到普通話,看來日港台與你有緣。

supageti 說...

果兜唔係納豆嘛?

largeheadboy 說...

但係老師唔係食 189 yen 喎~

Ellen老師 說...

薯仔~~
而家做學生,當然要走平民大眾化路線。

lala~~
我都好懶呀!
授業時間9:30-12:20,13:20-15:15

roy~~
間屋得我一個有咩問題?
既然佢地信任我,我又唔会做D咩衰野。

意粉姨~~
每一餐我都鍾意呀 ~~~ ありちゃん今日開始夏休。

Ellen老師 說...

maymay~~
理論上homestay係唔包午餐!

肥師奶~~
係日語、廣東話、國語、英語

意粉姨~~
原本真係有納豆,但我話我唔食。

大頭~~
我是吃189円拉麵,但是加了80円雞蛋一隻,共269円