2010年7月28日星期三

13日目**授業5

每天明明吃了豐富的早餐,但等不及中午,已經肚子餓。


今天的大阪,總是天陰陰,看來明天要下雨了。


沒有了那一群台灣高校生,學校變得寧靜得多了。
我的班只剩8人,上課時,同學們又好像認真得多了。
今天,森先生更一早走到課室,指導我們改正功課。

中午,再來到學校附近這間スーパー。


又買了味道不錯的すし。


還有,超かわいい的キティ ちゃん おべんとう


之後,過了一個悠閒的下午。
今晚,あり ちゃん回家了。這個家又熱鬧了。
吃飯時,不停地跟ママ說camp発生的事。



今晚,パパ應該出張完回家,可是,到現在仍然還未回來。

14 則留言:

supageti 說...

寿司成 700 Yen,好豪呀!:p

Ellen老師 說...

做學生算豪呀!連700円都唔用,真係0消費喎!

lala 說...

先生講過26號係食鰻魚既日子 -- 土用の丑の日。

naruto 說...

我唔識睇呀,kitty係乜嚟架?

maymay 說...

我都唔識睇,係咪布甸來架?

supageti 說...

我覺得ママ都整左好多老師平時唔食既野喎 ~~

black lab 說...

我轉嚟而家呢間學校初期,都係食咗大大份早餐然而未夠12點就肚餓到死,唔知點解。不過而家慣咗就冇事LU。

RE Naruto:
Kitty係お弁当,即係便當。

Ellen老師 說...

lala~~
鰻魚又真係好似係26號收到宅急便。

maymay & naruto~~
kitty便當
kitty係蛋包飯

意粉~~
這個家除了乳酪,是我平時唔食既野。
其他的我都啱食,只是我平時少食。

Ellen老師 說...

black lab~~
我覺得係呢度好快肚餓!

supageti 說...

我都係上日文堂果日特別肚餓 ~~~~

lau2tang 說...

老師,
未見過你食咁多飯架~
ママ買番黎ge日本米係咪特別好味呢?

ROY 說...

食得是福呀~

maymay姨唔會以為個kitty便當係食得架嘛......

naruto 說...

便當假架?買嚟做乜?

Ellen老師 說...

劉鄧~~
ママ做的日本飯,又的確幾特別。

萊~~
我1日都係3餐啫!

naruto~~
便當買嚟玩!