2010年7月20日星期二

5日目**Home Sweet Home

我不知道我的家算不算豪宅,但至少很有家的感覺。


我的家,還有一個空中露台花園。


能擁有自已的房間,是多麼的幸せ。

8 則留言:

ROY 說...

簡直係給你一個五星級的家呀~

肥師奶 說...

嘩!光潔雪白的家,話對你唔好都無人信。你回港後,可以陪你去睇樓,又或......睇吓人家有什麼介紹介紹,周末有親友食飯,不妨跟埋去,可能有意外收穫。想到這裏,真替你高興......

Ellen老師 說...

roy~~
我真的很幸運,這個家很不錯,我有些同學就沒這麼幸運了,房子很舊,沒有正常的房間.....いろいろ

肥師奶~~
未無聊啦!

Rempei 說...

嘩~~~簡直係豪宅級數啦~~

lala 說...

其實有冇了解過佢地點解會提供homestay?

supageti 說...

露台唔種野好 side 呢 ~~~

我 prefer 住叮噹屋,同埋最好一屋都係人,好似同一屋簷下咁呢 ~~~ 嘻嘻!

maymay 說...

簡直係我嘅dream house
今晚早d瞓,發下夢先

Ellen老師 說...

薯仔~~
比上不足,比下有餘啦!

lala~~
你講YMCA?無去了解呀!
可能製造機會體驗掛。

意粉~~
呢個露台好長好寬,可以坐係到看星星。
其實各有各好,我同學住的叮噹屋,殘舊不得了,浴室窄得不能轉身。如果係新型叮噹屋...就不錯!
一屋都係人,因為文化差異,會有好多問題,我同學住的家有4人,其中一個BB,就不能遲睡....いろいろ

maymay~~
我都發夢想呢間屋係我。