2010年7月19日星期一

4日目**授業1

今早起來,好大的太陽,清早的大阪城真的很漂亮。


媽媽給我弄的愛心早餐,上學出門前很久沒有在家吃早餐了。


今天是假期,ありちゃん 要參加神社的夏祭,媽媽陪她前去。
爸爸休み,所以他陪我上學,教我怎樣乘車及轉車。
從家裏往學校是很近的,步行、乘車及轉車,共30分鐘左右。
這種回數力一ド,來日本這麼多次,還是第一次使用。


今天早上是說明会,講解了課程的內容。


上午的課,是自已紹介,及將最初級而又會忘記的文法快速複習。
我的班共有12人,2個香港人,1個廣州人,1個韓國人,其餘是台灣人。


中午,吃飯時間只得1小時,附近沒甚麼食店,只吃了便當。
下午的課,是選修科,不知何解卻選了スピ一チ
上課也是自已紹介,不過要即場寫400-600字,
運用了平生的日語能力,總算交了功課。
放課後,累得很,便回家去。


今晚,爸爸帶了我們去吃大阪名物~~串あげ,這一間是最有名的。


我們一家夜遊心齋橋一帶,跟他們一起走,就像是個大阪人ね。

9 則留言:

naruto 說...

放假反而係開學?

supageti 說...

串炸,想起新世界,好令人懷念呢!:)

maymay 說...

呢個早餐我鍾意,仲有櫻桃添!

八卦下先:晚餐邊個請呢?

肥師奶 說...

抵過住酒店,嘩!個早餐仲咁豐富添!佢哋平時都係咁食,定係你去到先有咁嘅美點?

小彭 說...

一個月後一定唔捨得啦!
咦, 會唔會入夾公仔店架? 呀, 妹妹夜晚唔入得喎!

Ellen老師 說...

鳴門~~
我呢D學生邊有假放呢!

意粉~~
新世界尋晚也有經過。

maymay~~
呢個早餐係香港是不會出現!
homestay係包早、晚餐,你話邊個比$$$

肥師奶~~
我就係要呢D生活體驗。
好明顯呢D係平時食開啦!

Ellen老師 說...

小彭~~
唔駛1個月後,而家已經好唔捨得!
我住呢邊無夾公仔店呀!

lau2tang 說...

老師,
咁快就融入了這個家,真替你高興!
很想念你呀!

Ellen老師 說...

劉鄧~~
要融入這個家是很易的事,因為両親是若者,思想開放,好容易溝通。